אדון עולם- אדון אדם.

before i will be a slave i will be barried in my grave. and go home to my lord and be free. oh freedom- nevil.

lord lord
בתפילת העבדים: בורא עולם. אדון עולם. אדון אדם. באצולה הבריטית:

וַאֲנִ֗י בְּרֹ֣ב חַ֭סְדְּךָ אָב֣וֹא בֵיתֶ֑ךָ אֶשְׁתַּחֲוֶ֥ה אֶל-הֵֽיכַל-קָ֝דְשְׁךָ֗ בְּיִרְאָתֶֽךָ:

יְהוָ֤ה | נְחֵ֬נִי בְצִדְקָתֶ֗ךָ לְמַ֥עַן שׁוֹרְרָ֑י (הושר) הַיְשַׁ֖ר לְפָנַ֣י דַּרְכֶּֽךָ:

כִּ֤י אֵ֪ין בְּפִ֡יהוּ נְכוֹנָה֮ קִרְבָּ֪ם הַ֫וּ֥וֹת קֶֽבֶר-פָּת֥וּחַ גְּרוֹנָ֑ם לְ֝שׁוֹנָ֗ם יַחֲלִֽיקוּן:

תהלים.

befor i will be a slave i will be barried in my grave . and go home to my lord and be free. קִרְבָּ֪ם הַ֫וּ֥וֹת קֶֽבֶר-פָּת֥וּחַ. תהלים.
בתפילת העבדים. אלחם אתך עד המוות אם ידרש ולא תעשה ממני עבד שלך. אותו אדם שמרוקן עצמו כדי להתמלא ולהתרוקן בעת – BABILON FADING כפי שהסביר ג’ים מוריסון.. השואבים… הערפדים.. יש כאלה שמתפקדים כמגשרים למלא את ה- LORD ואתה רואה אותם עושים את החש עתודות למו.. בתהלים.

חשוב מאוד שאדון אדם יבין שתפילת העבד לא מכוונת שנשמתו תובל לקבר הפתוח בקרבו של אדון אדם. לעתים אדון אדם ששכב את זכר משכבי אשה כדי לפתוח את הקרביים שלו, מדמה את הקרביים החלולים שלו ל- סיר. SIR.

בסופו של יום, 

הבנת שזכר שאיש עשה בו משכבי אשה אינו יכול לשמש כמגשר להגיש את הקורבן, יען כי הקורבן חיב להיות מוגש בכלי טהור. אתה צריך להבין שפעולת הריקון גם היא מטמאת את המגשר שלך. ראיתי את המגשרים שלך רצים כשהם מכווצים את פי הטבעת, מעשה הריקון שלעצמו הוא מעשה תועבה, לכן זכר לא יכול להגיש לך קורבן.

לכן,

פתרת את הצרה באופן חלקי כשהתחלתם לפתוח את עצמכם באמצעות אשה עם דילדו כמו שגאן.

כך שברור לכל שלחות’נים אין טעם להיות “הצל של כלבך”.. שהוא למעשה צמיחת הדור של PASPERTU של פיליאס פוג ממסביב לעולם בשמונים יום..

תראי,

בפעם הבאה שאת שולחת את בעלך לאנוס אשה כדי להבנות ממנה, תקראי שוב את הכתוב בתורה:

וַתֵּרֶא רָחֵל, כִּי לֹא יָלְדָה לְיַעֲקֹב, וַתְּקַנֵּא רָחֵל, בַּאֲחֹתָהּ; וַתֹּאמֶר אֶל-יַעֲקֹב הָבָה-לִּי בָנִים, וְאִם-אַיִן מֵתָה אָנֹכִי. וַיִּחַר-אַף יַעֲקֹב, בְּרָחֵל; וַיֹּאמֶר, הֲתַחַת אֱלֹהִים אָנֹכִי, אֲשֶׁר-מָנַע מִמֵּךְ, פְּרִי-בָטֶן. וַתֹּאמֶר, הִנֵּה אֲמָתִי בִלְהָה בֹּא אֵלֶיהָ; וְתֵלֵד, עַל-בִּרְכַּי, וְאִבָּנֶה גַם-אָנֹכִי, מִמֶּנָּה. וַתִּתֶּן-לוֹ אֶת-בִּלְהָה שִׁפְחָתָהּ, לְאִשָּׁה; וַיָּבֹא אֵלֶיהָ, יַעֲקֹב. וַתַּהַר בִּלְהָה, וַתֵּלֶד לְיַעֲקֹב בֵּן. וַתֹּאמֶר רָחֵל, דָּנַנִּי אֱלֹהִים, וְגַם שָׁמַע בְּקֹלִי, וַיִּתֶּן-לִי בֵּן; עַל-כֵּן קָרְאָה שְׁמוֹ, דָּן. וַתַּהַר עוֹד–וַתֵּלֶד, בִּלְהָה שִׁפְחַת רָחֵל:  בֵּן שֵׁנִי, לְיַעֲקֹב. וַתֹּאמֶר רָחֵל, נַפְתּוּלֵי אֱלֹהִים נִפְתַּלְתִּי עִם-אֲחֹתִי–גַּם-יָכֹלְתִּי; וַתִּקְרָא שְׁמוֹ, נַפְתָּלִי.  וַתֵּרֶא לֵאָה, כִּי עָמְדָה מִלֶּדֶת; וַתִּקַּח אֶת-זִלְפָּה שִׁפְחָתָהּ, וַתִּתֵּן אֹתָהּ לְיַעֲקֹב לְאִשָּׁה.  וַתֵּלֶד, זִלְפָּה שִׁפְחַת לֵאָה–לְיַעֲקֹב בֵּן. וַתֹּאמֶר לֵאָה, בגד (בָּא גָד); וַתִּקְרָא אֶת-שְׁמוֹ, גָּד.  וַתֵּלֶד, זִלְפָּה שִׁפְחַת לֵאָה, בֵּן שֵׁנִי, לְיַעֲקֹב.

האשה שאת רוצה להבנות ממנה חיבת להיות שפחתך ולא שפחה של בעלך ושהיא קניינך במשמעות שהיא לא יכולה לעזוב את העבודה מתי שהיא רוצה, ושיש לך את הזכות למסור אותה לאשה לבעלך. משמע בעלך צריך לשאת את השפחה שאת רוצה להבנות ממנה. כדי שהמשכב איתה יהיה טהור ולא כמעשה פריצות, כדי שהבניה ממנה תהיה טהורה.

לראיה בני השפחות הם משבטי ישראל וגם קבלו ברכות וירושה מיעקב. הן היו שוות לרחל ולאה.

אני טוענת שגם הפיליפינית שמשרתת וגרה בביתך, היא לא קניינך, כי היא יכולה לשחרר עצמה מתי שהיא רוצה. על פי תורתנו ניתן להחזיק שלא ברצון עבד עד השנה השבעית מיום המכירה, בשנה השביעית אם העבד רוצה להשתחרר אסור למנוע זאת ממנו. אם לא רוצה העבד להשתחרר בשנה השביעית הוא רוצע את אוזנו ומעביד עצמו למעבידו לעולם.

בלי כל קשר ניתן ללמוד מהעובדה שלרחל ולאה היו שפחות,  שלנשים נשואות בתורה יש קנין משלהן.