מחברת כתיבה-חודש שישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה ראשונה:

“make us forget this time
Leave us in the world of once upon a time”.

.

יש חבר’ה מה- SEVENTIES שבחרו להשאר בעולם של – ONCE UPON A TIME.

יש כאלה שהתפלחו כסוכני חרש לעולם הזה ב- SEVENTIES..

וגם הם בחרו להשאר כסוכנים בעולם ה- SEVENTIES גם כשנהיה עולם של- ONCE UPON A TIME.

ילדי הבעל זבוב.

ה- MESHIGINE COP.

ילדי הבעל זבוב.

ה- MESHIGINE COP.

בועז כהן הוא כזה.. (יש גם כהן פרעה וגם כהן מדין, לא כל כהן הוא כהן משבט הלוי).

בועז כהן הוא לא העני, הוא ה- SERVENT.

יונתן גפן הוא כזה .

בנו הוא הסוכן שלבש את בגדי המורד ומוביל עדר מורדים שיש דברים שהוא לא מוביל אותם למרוד בהם.

יונתן גפן ובנו הם- SOLDIER OF FORTUN.

היות לכל ילד וילדה בישראל.

גם בן רד שידר מרד תוך שהוא מטיס את המורדים לאמסטרדם לעשן חשיש בחסות בורוביץ’.

ברכה, מברך, מבורך, מתברך.

.

מה שעשו חנוך וגפן ואבא של דילן גפן, הוא מאוד מתוחכם.
הם הכניסו עצמם לסיפור של אמריקה בישראל. הם ספרו עצמם כדורשי חופש האדם בסיפור של אמריקה. בסיפור של אמריקה הם שמו עצמם בצד של ג’ון באאז או בוב דילן כדורשים צדק לעבד אפריקאי השחור באמריקה.
וזאת מסכה מתוחכמת שלעתים אושרה ככזאת על ידי העבדים בישראל. קל להם לחבר את המסכה האמריקאית לישראל כדורשי שלום כדי להשלים מסכה מלאה של- PEACE LOVE FREEDOM כשאת ה- FREEDOM הם דורשים לשחור האפריקאי. בעוד שקיבוצו של מאיר אריאל ושלום חנוך עשקו את העובד המזרחי מעיירת הפיתוח שהם לא נהגו לתת לו שכר כשווה להם. לשחור האפריקאי היהודי כהשגתם, הם קראו- מרוקאי סכין ועארס. אני לא יודעת מי זה ג’וג’ו חלסטרה, בעיני הוא נראה אשכנזי מפגר ולא מזרחי.. הוא לא נראה כמו החבר’ה שגדלתי איתם בשכונה.
אשכנזי, העובדה שאתה הולך יחף, לא עושה אותך עני.. אתה וחבריך הידוענים של דורך- לא משוררינו , אתם לא משוררי ישראל.
אשכנזי, אני לא יודעת במי אתה מורד שאתה עושה ראסטות, פירסינג או צובע את השיער בצבע ורוד ומגלח צד אחד וצד שני משאיר ארוך עם חימצון….או שאתה לובש סרבל צמוד אדום כמו TLV GEFEN  שנראה כמו אנדרוגינוס בהופעות שלו. השירים שלכם ולחניהם ודרככם היא דרכו של הלבן באמריקה. אתה לא כתבת למען השחור שהקיבוץ שלך ושל אבא שלך עשק ועושק בעת הזאת כשהוא סוחר בעובדים דרך חברה למסחר בבני אדם – סיעודית 2000. בישראל לקבוצה הזאת אתה שייך, לאותו לבן שהכה גם בנפש את האפרו אמריקאי שהוא הביא מאפריקה לעבוד אותו.
אשכנזי,
אתה לא כעסת על גולדה שאמרה על המזרחים שהם לא נחמדים.
לא ראית את עצמך כבן עמנו, מבחינתך המזרחי הלא נחמד כהשגת גולדה, הוא לא מהקבוצה שלך. גולדה לא העליבה אותך כשהיא אמרה על יהודים  דורשי צדק כלכלי חברתי שהם לא נחמדים ושדת אשכנז הבדילה עצמה מהם. אתם מתפקדים כקבוצת כח שמבדילה עצמה בקרב העמים שהיא באה לארצם לעשוק את אוצרותיהם.
כשאתה עושה זאת בישראל, אתה מעיד שאתה לא יהודי.
וכן, חשוב להאיר את עיני העמים ולהסביר להם שהם לא שונאים יהודים , הם שונאים אשכנזים שהתחפשו ליהודים ומפילים את אשמותיהם על יהודים.
.
.
צריך לבדוק אם יונתן, חנוך ו- TLV והחבר’ה קיבלו אישור לגראס רפואי ובעבור איזו מחלה… אני מציעה לעשות בדיקה מי מהמקבלים אישור כזה בקרב שני העשירונים הכי עשירים.
ואסביר.
אני הייתי בעת בינוי של מגדל מגורים בשכונת רמת אביב מטעם העבודה. אותו בנין שקנה שם שקדי.. והיה שם מישהו , רופא שקנה לבת שלו דירה בבנין והיתה לו תלונה שלא יכולתי לעזור לו והוא אמר לי שכדאי לי לעזור לו כי הוא רופא שמטפל בבעיות כאבים.. מאלה שנותנים אישור לגראס.. אתה יודע..
.
אני טוענת שאתם באופן שיטתי ועל ידי הסללה מדכאים  את המשוררים האלה של ישראל:
.
וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֶל מֹשֶׁה הִנְּךָ שֹׁכֵב עִם אֲבֹתֶיךָ וְקָם הָעָם הַזֶּה וְזָנָה אַחֲרֵי אֱלֹהֵי נֵכַר הָאָרֶץ אֲשֶׁר הוּא בָא שָׁמָּה בְּקִרְבּוֹ וַעֲזָבַנִי וְהֵפֵר אֶת בְּרִיתִי אֲשֶׁר כָּרַתִּי אִתּוֹ: וְחָרָה אַפִּי בוֹ בַיּוֹם הַהוּא וַעֲזַבְתִּים וְהִסְתַּרְתִּי פָנַי מֵהֶם וְהָיָה לֶאֱכֹל וּמְצָאֻהוּ רָעוֹת רַבּוֹת וְצָרוֹת וְאָמַר בַּיּוֹם הַהוּא הֲלֹא עַל כִּי אֵין אֱלֹהַי בְּקִרְבִּי מְצָאוּנִי הָרָעוֹת הָאֵלֶּה: וְאָנֹכִי הַסְתֵּר וְאָֽנֹכִי הַסְתֵּר אַסְתִּיר פָּנַי בַּיּוֹם הַהוּא עַל כָּל הָרָעָה אֲשֶׁר עָשָׂה כִּי פָנָה אֶל אֱלֹהִים אֲחֵרִים: וְעַתָּה כִּתְבוּ לָכֶם אֶת הַשִּׁירָה הַזֹּאת וְלַמְּדָהּ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל שִׂימָהּ בְּפִיהֶם לְמַעַן תִּהְיֶה לִּי הַשִּׁירָה הַזֹּאת לְעֵד בִּבְנֵי יִשְׂרָאֵל: כִּי אֲבִיאֶנּוּ אֶל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לַאֲבֹתָיו זָבַת חָלָב וּדְבַשׁ וְאָכַל וְשָׂבַע וְדָשֵׁן וּפָנָה אֶל אֱלֹהִים אֲחֵרִים וַעֲבָדוּם וְנִאֲצוּנִי וְהֵפֵר אֶת בְּרִיתִי: וְהָיָה כִּי תִמְצֶאןָ אֹתוֹ רָעוֹת רַבּוֹת וְצָרוֹת וְעָנְתָה הַשִּׁירָה הַזֹּאת לְפָנָיו לְעֵד כִּי לֹא תִשָּׁכַח מִפִּי זַרְעוֹ כִּי יָדַעְתִּי אֶת יִצְרוֹ אֲשֶׁר הוּא עֹשֶׂה הַיּוֹם בְּטֶרֶם אֲבִיאֶנּוּ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר נִשְׁבָּעְתִּי: וַיִּכְתֹּב מֹשֶׁה אֶת הַשִּׁירָה הַזֹּאת בַּיּוֹם הַהוּא וַיְלַמְּדָהּ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל:
.
ושמים במקומם את המשוררים שלכם. מבחינתי איל גולן הוא משלכם.

היות לכל ילד וילדה בישראל.

הבן של איל גולן יתקבל למגמת מוסיקה וילמד ביחד עם ילדים שלאבותיהם יש כסף להוסיף בעבור לימודים אלה. ברור לכם שמכיתות אלה לא יכתבו את תלונת העני בשירתם.

ברור לי ולך שאתה יודע שאתה לא יכול לנהל שיח עימי להצדיק את עצמך.

בדיוק כמו מוטי אלון, שלא יכול לנהל עימי שיח תורני בעניין האיסור שאדם כמותו ישב על כיסא רב בישראל כשהוא איש השוכב את זכר משכבי אשה. אין לו את היכולת להצדיק עצמו בשיח תורה.

מוטי אלון לא יכול להתפרס מאומנות תורת ישראל. התורה היא אינה אומנותו ואומנות ישיבתו. והם מנסים לשמור על הפרנסה.

בדיוק כמו איציק שמולי שלא יכול לשבת בבית מחוקקים ששמו ישראל.

להזכירכם בורא עולם כינה את יעקב בשם ישראל. ישראל לא היה השם שנתנו אביו ואימו של יעקב ליעקב. בורא עולם נתן ליעקב וזרעו את השם ישראל.

שיסעו שמולי והישיבה של מוטי אלון ללונדון או אולי לברוקלין, הם עוד לא מצאו מחליף למלובביץ’…

.

יהיה מאוד נחמד שהבן של ליבוביץ יראין את הבחור שהתלונן על מוטי אלון והישיבה של מוטי אלון הראתה את הדרך החוצה.

יכול להיות שאומץ ליבו של הבחור יתן אומץ לעוד בחורים שישיבתו של דרוקמן פגעה בהם וגירשה אותם כשהתלוננו.

הוא מראיין מצוין שידע לעזור לבחור לדבר ללבכם.

ישיבתו של דרוקמן בחרה לרחם על הרשע ולהתאכזר לצדיק.

.

I LOVE YOU.

I AM IN LOVE WITH YOU.

יש הבדל בין שתי ההצהרות…

אני טוענת שג’ון לנון היה – IN LOVE ביוקו אונו.

האהבה שלו אליה שמה אותו במצב אהבה. כשהוא איתה הוא נמצא במצב האהבה.

אותה אהבה שלימדה אותו את המשמעות של ההצלחה שהוא זכה לה ולכן:

POWER TO THE PEOPLE..

GIVE PEACE A CHANCE..

WORKING CLASS HERO גיבור של עניים במעמד פועלים המשתכרים שכר מינימום דרך סוחרי בני אדם כמו סיעודית אלפיים מקבוצת תאגיד קבוצי גרנות, זה משהו להיות.. (גם ישי דוידי עובד, ג’ון לנון לא רצה להיות גיבור של WORKING CLASS מה CLASS של ישי דוידי. ישי דוידי צריך לבקש להיות גיבור כמו שביקש ג’ון לנון שהגיע למעמד הכלכלי של ישי דוידי).

WOMEN IS THE NIGER OF THE WORLD.

כשאחזור מהים אכתוב על המלחמה ככלי לדיכוי מרד העבד. מרד הגולם שלא מקבל את הסללתו. ככלי שליטה על המונים ששאלו את נפשם. וכל זאת אם ירצה הבורא.

חזרתי:

CHARP IN C MINOR.

אתה יכול לבחור אם זה יהיה FIRST MOOVMENT או FINAL MOOVMENT.

אתה לא יכול להאשים את הגולם שקם על יוצרו. את האכזריות של הגולם אתה יצרת. אכזריות ששירתה אותך כששלטת בה.

הַרְעִיפוּ שָׁמַיִם מִמַּעַל וּשְׁחָקִים יִזְּלוּ צֶדֶק תִּפְתַּח אֶרֶץ וְיִפְרוּ יֶשַׁע וּצְדָקָה תַצְמִיחַ יַחַד אֲנִי יְהוָה בְּרָאתִיו:  הוֹי רָב אֶת יֹצְרוֹ חֶרֶשׂ אֶת חַרְשֵׂי אֲדָמָה הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה תַּעֲשֶׂה וּפָעָלְךָ אֵין יָדַיִם לוֹ: הוֹי אֹמֵר לְאָב מַה תּוֹלִיד וּלְאִשָּׁה מַה תְּחִילִין: כֹּה אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל וְיֹצְרוֹ הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי עַל בָּנַי וְעַל פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי: אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי אֲנִי יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם וְכָל צְבָאָם צִוֵּיתִי: אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק וְכָל דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר הוּא יִבְנֶה עִירִי וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת: ישעיהו.

וַיַּעֲמֹד שָׂטָן עַל יִשְׂרָאֵל וַיָּסֶת אֶת דָּוִיד לִמְנוֹת אֶת יִשְׂרָאֵל: וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל יוֹאָב וְאֶל שָׂרֵי הָעָם לְכוּ סִפְרוּ אֶת יִשְׂרָאֵל מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד דָּן וְהָבִיאוּ אֵלַי וְאֵדְעָה אֶת מִסְפָּרָם: וַיֹּאמֶר יוֹאָב יוֹסֵף יְהוָה עַל עַמּוֹ כָּהֵם מֵאָה פְעָמִים הֲלֹא אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ כֻּלָּם לַאדֹנִי לַעֲבָדִים לָמָּה יְבַקֵּשׁ זֹאת אֲדֹנִי לָמָּה יִהְיֶה לְאַשְׁמָה לְיִשְׂרָאֵל: דברי הימים.

יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם וְעַל לְבוּשִׁי יַפִּילוּ גוֹרָל:וְאַתָּה יְהוָה אַל תִּרְחָק אֱיָלוּתִי לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה: תהלים.

כֹּה אָמַר יְהוָה עַל שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי יִשְׂרָאֵל וְעַל אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ עַל מִכְרָם בַּכֶּסֶף צַדִּיק וְאֶבְיוֹן בַּעֲבוּר נַעֲלָיִם: עמוס.

לְךָ אֲדֹנָי הַצְּדָקָה וְלָנוּ בֹּשֶׁת הַפָּנִים כַּיּוֹם הַזֶּה לְאִישׁ יְהוּדָה וּלְיוֹשְׁבֵי יְרוּשָׁלִַם וּלְכָל יִשְׂרָאֵל הַקְּרֹבִים וְהָרְחֹקִים בְּכָל הָאֲרָצוֹת אֲשֶׁר הִדַּחְתָּם שָׁם בְּמַעֲלָם אֲשֶׁר מָעֲלוּ בָךְ: יְהוָה לָנוּ בֹּשֶׁת הַפָּנִים לִמְלָכֵינוּ לְשָׂרֵינוּ וְלַאֲבֹתֵינוּ אֲשֶׁר חָטָאנוּ לָךְ: לַאדֹנָי אֱלֹהֵינוּ הָרַחֲמִים וְהַסְּלִחוֹת כִּי מָרַדְנוּ בּוֹ: דניאל.

חשוב שנזכור שהנאצים לא הגיעו לאבותינו. ליהודים במזרח התיכון היה פסח. היטלר כנראה חשב שהיהודים במזרח התיכון הם כמו האשכנזים בארצו.

כשאתה שופך דם אדם במובן של שואל נפשות, הנפש היא בדם כשאתה לוקח את הבגדים של נקי הכפיים ומשליך עליו את מלבושך במובן של הפלת אשמתך עליו בשימתו כקורבן אדם לחטאיך או שאתה קונה צדקת אדם מקונו של אדם שמוכן למכור.. אתה שוטן נפשות.

יש מצב שיקום רועה חדש שיקח את ההנהגה על השטונים ויוביל אותם להשיב לעצמם את נפשם, להשיב להם את הבגדים , את הנעלים, ואת ספורות נקיי הכפיים להם. להשיב את גורל נקיי הכפיים לנקיי הכפיים.

והמבין יבין.

היחס שלכם לתושבי גבעת עמל וליפתא מצד אחד והויתור על חובות לקבוצים והשארת האדמות בידיהם וממשיכהם, מעיד על אנחנו והם. ברור לכל שאתם בצד של הבונים את המגדל ומבקשים לעצמם שם.

יש שתהו שהמדינה בחרה להתוודות דרך בנק ישראל.

ההתוודות באה לפני הקרבת שעיר לעזאזל. זה התנאי לפני ההקרבה. ההתוודות. ולמה דרך הבנק. שם יש חובות לעניים. (הלוואה או כל הסדר תשלומים נושא ריבית זה לא חוב).

יש דיכוי מובנה של הרועים האמיתיים של העם, תוך שימוש ביכולת של מוסדות החינוך של המדינה לזהות את המיועדים עוד שהם ילדים ולסלול אותם להשכלה שהם אינם מיועדים לה ומשכך כמעשה, כל הילוד היאורה נשליכוהו.

מערכת מוסרות מובנית הנשלטת על ידי קבוצת כח כזאת למעשה מקיימת את היכולת לבלום כל רועה שירצה להגיע לעמדת הנהגה משפיעה.

יונתן גפן.

מה הקשר בין השואה למחאת הקוטג’. יקר..

.

צו העת לפני מועדי חודש שביעי:

זֹאת הַתּוֹרָה לָֽעֹלָה לַמִּנְחָה וְלַֽחַטָּאת וְלָֽאָשָׁם וְלַמִּלּוּאִים וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִֽים:אֲשֶׁר צִוָּה יְהוָֹה אֶת מֹשֶׁה בְּהַר סִינָי בְּיוֹם צַוֹּתוֹ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לְהַקְרִיב אֶת קָרְבְּנֵיהֶם לַֽיהוָֹה בְּמִדְבַּר סִינָֽי: ויקרא.

בני אדם,

בעת שיש בני אדם שמקריבים בני אדם לחטאיהם- לא לנסוע לסיני בעת מועדי הקרבת קורבנות.

וַיְהִי דְבַר יְהוָה אֵלַי לֵאמֹר:בֶּן אָדָם הִנָּבֵא עַל רוֹעֵי יִשְׂרָאֵל הִנָּבֵא וְאָמַרְתָּ אֲלֵיהֶם לָרֹעִים כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הוֹי רֹעֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר הָיוּ רֹעִים אוֹתָם הֲלוֹא הַצֹּאן יִרְעוּ הָרֹעִים:אֶת הַחֵלֶב תֹּאכֵלוּ וְאֶת הַצֶּמֶר תִּלְבָּשׁוּ הַבְּרִיאָה תִּזְבָּחוּ הַצֹּאן לֹא תִרְעוּ:אֶת הַנַּחְלוֹת לֹא חִזַּקְתֶּם וְאֶת הַחוֹלָה לֹא רִפֵּאתֶם וְלַנִּשְׁבֶּרֶת לֹא חֲבַשְׁתֶּם וְאֶת הַנִּדַּחַת לֹא הֲשֵׁבֹתֶם וְאֶת הָאֹבֶדֶת לֹא בִקַּשְׁתֶּם וּבְחָזְקָה רְדִיתֶם אֹתָם וּבְפָרֶךְ: וַתְּפוּצֶינָה מִבְּלִי רֹעֶה וַתִּהְיֶינָה לְאָכְלָה לְכָל חַיַּת הַשָּׂדֶה וַתְּפוּצֶינָה: יִשְׁגּוּ צֹאנִי בְּכָל הֶהָרִים וְעַל כָּל גִּבְעָה רָמָה וְעַל כָּל פְּנֵי הָאָרֶץ נָפֹצוּ צֹאנִי וְאֵין דּוֹרֵשׁ וְאֵין מְבַקֵּשׁ:לָכֵן רֹעִים שִׁמְעוּ אֶת דְּבַר יְהוָה:חַי אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה אִם לֹא יַעַן הֱיוֹת צֹאנִי לָבַז וַתִּהְיֶינָה צֹאנִי לְאָכְלָה לְכָל חַיַּת הַשָּׂדֶה מֵאֵין רֹעֶה וְלֹא דָרְשׁוּ רֹעַי אֶת צֹאנִי וַיִּרְעוּ הָרֹעִים אוֹתָם וְאֶת צֹאנִי לֹא רָעוּ:  לָכֵן הָרֹעִים שִׁמְעוּ דְּבַר יְהוָה:כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אֶל הָרֹעִים וְדָרַשְׁתִּי אֶת צֹאנִי מִיָּדָם וְהִשְׁבַּתִּים מֵרְעוֹת צֹאן וְלֹא יִרְעוּ עוֹד הָרֹעִים אוֹתָם וְהִצַּלְתִּי צֹאנִי מִפִּיהֶם וְלֹא תִהְיֶיןָ לָהֶם לְאָכְלָה: כִּי כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אָנִי וְדָרַשְׁתִּי אֶת צֹאנִי וּבִקַּרְתִּים: כְּבַקָּרַת רֹעֶה עֶדְרוֹ בְּיוֹם הֱיוֹתוֹ בְתוֹךְ צֹאנוֹ נִפְרָשׁוֹת כֵּן אֲבַקֵּר אֶת צֹאנִי וְהִצַּלְתִּי אֶתְהֶם מִכָּל הַמְּקוֹמֹת אֲשֶׁר נָפֹצוּ שָׁם בְּיוֹם עָנָן וַעֲרָפֶל:וְהוֹצֵאתִים מִן הָעַמִּים וְקִבַּצְתִּים מִן הָאֲרָצוֹת וַהֲבִיאֹתִים אֶל אַדְמָתָם וּרְעִיתִים אֶל הָרֵי יִשְׂרָאֵל בָּאֲפִיקִים וּבְכֹל מוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ: בְּמִרְעֶה טּוֹב אֶרְעֶה אֹתָם וּבְהָרֵי מְרוֹם יִשְׂרָאֵל יִהְיֶה נְוֵהֶם שָׁם תִּרְבַּצְנָה בְּנָוֶה טּוֹב וּמִרְעֶה שָׁמֵן תִּרְעֶינָה אֶל הָרֵי יִשְׂרָאֵל: אֲנִי אֶרְעֶה צֹאנִי וַאֲנִי אַרְבִּיצֵם נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה:אֶת הָאֹבֶדֶת אֲבַקֵּשׁ וְאֶת הַנִּדַּחַת אָשִׁיב וְלַנִּשְׁבֶּרֶת אֶחֱבֹשׁ וְאֶת הַחוֹלָה אֲחַזֵּק וְאֶת הַשְּׁמֵנָה וְאֶת הַחֲזָקָה אַשְׁמִיד אֶרְעֶנָּה בְמִשְׁפָּט: וְאַתֵּנָה צֹאנִי כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי שֹׁפֵט בֵּין שֶׂה לָשֶׂה לָאֵילִים וְלָעַתּוּדִים: הַמְעַט מִכֶּם הַמִּרְעֶה הַטּוֹב תִּרְעוּ וְיֶתֶר מִרְעֵיכֶם תִּרְמְסוּ בְּרַגְלֵיכֶם וּמִשְׁקַע מַיִם תִּשְׁתּוּ וְאֵת הַנּוֹתָרִים בְּרַגְלֵיכֶם תִּרְפֹּשׂוּן: וְצֹאנִי מִרְמַס רַגְלֵיכֶם תִּרְעֶינָה וּמִרְפַּשׂ רַגְלֵיכֶם תִּשְׁתֶּינָה: לָכֵן כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה אֲלֵיהֶם הִנְנִי אָנִי וְשָׁפַטְתִּי בֵּין שֶׂה בִרְיָה וּבֵין שֶׂה רָזָה יַעַן בְּצַד וּבְכָתֵף תֶּהְדֹּפוּ וּבְקַרְנֵיכֶם תְּנַגְּחוּ כָּל הַנַּחְלוֹת עַד אֲשֶׁר הֲפִיצוֹתֶם אוֹתָנָה אֶל הַחוּצָה: וְהוֹשַׁעְתִּי לְצֹאנִי וְלֹא תִהְיֶינָה עוֹד לָבַז וְשָׁפַטְתִּי בֵּין שֶׂה לָשֶׂה: וַהֲקִמֹתִי עֲלֵיהֶם רֹעֶה אֶחָד וְרָעָה אֶתְהֶן אֵת עַבְדִּי דָוִיד הוּא יִרְעֶה אֹתָם וְהוּא יִהְיֶה לָהֶן לְרֹעֶה:וַאֲנִי יְהוָה אֶהְיֶה לָהֶם לֵאלֹהִים וְעַבְדִּי דָוִד נָשִׂיא בְתוֹכָם אֲנִי יְהוָה דִּבַּרְתִּי: וְכָרַתִּי לָהֶם בְּרִית שָׁלוֹם וְהִשְׁבַּתִּי חַיָּה רָעָה מִן הָאָרֶץ וְיָשְׁבוּ בַמִּדְבָּר לָבֶטַח וְיָשְׁנוּ בַּיְּעָרִים:וְנָתַתִּי אוֹתָם וּסְבִיבוֹת גִּבְעָתִי בְּרָכָה וְהוֹרַדְתִּי הַגֶּשֶׁם בְּעִתּוֹ גִּשְׁמֵי בְרָכָה יִהְיוּ: וְנָתַן עֵץ הַשָּׂדֶה אֶת פִּרְיוֹ וְהָאָרֶץ תִּתֵּן יְבוּלָהּ וְהָיוּ עַל אַדְמָתָם לָבֶטַח וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יְהוָה בְּשִׁבְרִי אֶת מֹטוֹת עֻלָּם וְהִצַּלְתִּים מִיַּד הָעֹבְדִים בָּהֶם:וְלֹא יִהְיוּ עוֹד בַּז לַגּוֹיִם וְחַיַּת הָאָרֶץ לֹא תֹאכְלֵם וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח וְאֵין מַחֲרִיד: וַהֲקִמֹתִי לָהֶם מַטָּע לְשֵׁם וְלֹא יִהְיוּ עוֹד אֲסֻפֵי רָעָב בָּאָרֶץ וְלֹא יִשְׂאוּ עוֹד כְּלִמַּת הַגּוֹיִם:וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם אִתָּם וְהֵמָּה עַמִּי בֵּית יִשְׂרָאֵל נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה: וְאַתֵּן צֹאנִי צֹאן מַרְעִיתִי אָדָם אַתֶּם אֲנִי אֱלֹהֵיכֶם נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה: יחזקאל.

אני טוענת שיש להטיל ספק במגרשי עסקים עם השם סיני.

העובדה שחלקכם קראתם לעצמכם חזירים וחלקכם קראתם לעצמכם כלבים לא עושה אותנו כבשים. מבחינתך לאחר שאתה ואנשיך תפשתם את כיסא הכלבים והחזרים, המקום הפנוי שנשאר הוא מקום הכבשים  ושאתה מבקש להושיב אותנו עליו.

המשל הנכון הוא שאתם בהמות ואנחנו בני ובנות אדם.

לאחר שהגדרתם עצמכם כמיני הבהמה אנחנו התישבנו כיסא בני ובנות האדם.

.

וְנוֹדַע יְהוָה לְמִצְרַיִם וְיָדְעוּ מִצְרַיִם אֶת יְהוָה בַּיּוֹם הַהוּא וְעָבְדוּ זֶבַח וּמִנְחָה וְנָדְרוּ נֵדֶר לַיהוָה וְשִׁלֵּמוּ: וְנָגַף יְהוָה אֶת מִצְרַיִם נָגֹף וְרָפוֹא וְשָׁבוּ עַד יְהוָה וְנֶעְתַּר לָהֶם וּרְפָאָם: ישעיהו.

אני טוענת שהמושלים בישראל עושים על אותו רעיון בהפוך..

נגוף והחלה , נגוף והחלה, שהסוף הוא סוג של המרה שהמושלים מבקשים לקיים משילות של העבדת ישראל לעצבי כנען… לנתק את עם ישראל מבורא עולם.

.

בשורה התחתונה במבחן שבעים השנים  כיחידה אחת של רוח יצירה מהמקום, רמת היצירה של הפועלים המורשים בתחום המוסיקה בגבולות ארץ ישראל לעומת בני ובנות ארצות המזרח התיכון הערביות- היא עלובה ומעליבה את ישראל שהיא קוראת ליצירת דת אשכנז יצירה ישראלית..

היצירה המוסיקלית  בישראל הנשלטת על ידי דת אשכנז לא זוכה על פי MICHAL VISION לתואר אומנות.

אותו הדבר עם הטכנאים האלקטרונים..

די מעניין שתלמידי תחום האלקטרוניקה בישראל הגיעו עד רמת הטכנאות. ההשכלה  שהם מקבלים לא הביאה אותם לייצר TELEPHON תוצרת ישראל.

ברור לכל שהמלחמות שישמשו כ”משחק מקדים” ליצירת רגש והנאה משירת דת אשכנז. אילולי המלחמות השירים שלהם לא היו מרגשים אתכם.

די מעניין שללבנונים יש- STRIMER משלהם להציג את בכורותיהם.. ואתם מציגים את בכורותיכם דרך במות אינטרנטיות שאינן מארצכם..

ב- STATE OF MIND הזה תקשיבו ליצירה של אומנים מהעת הזאת והעת שקדמה לזאת בארצות שאמרתם עליהם שיצירתם נחותה, לכן השתקתם את המוסיקה הזאת והלחמתם  את הענף איל גולן  על העץ האשכנזי של ערוץ-2.

רדיו זמן השלום–לשנת שבעים ואחת. 

אם ערוץ 2 של הטייקונים לא יציג או יציג לא נכונה את המתחרים של שמולי ולפיד, אתם תקנו רק שמולי ולפיד.

אני טוענת שבעת הזאת יש חרישה מובנית של מפיצי גראס ברשיון מהמדינה על ידי מתן “אישור” לצרוך גראס באמצעות מרשם “רופא”, שמרשם זה הוא למעשה כלי להסתיר את המעל הזה של השרים וסגני השרים , הרופאים והשוטרים בעת הזאת.

.

.