שבירת הקסם- אחת עשרה.

צדיקים בסדום.

וַיִּגַּשׁ אַבְרָהָם, וַיֹּאמַר:  הַאַף תִּסְפֶּה, צַדִּיק עִם-רָשָׁע.  אוּלַי יֵשׁ חֲמִשִּׁים צַדִּיקִם, בְּתוֹךְ הָעִיר; הַאַף תִּסְפֶּה וְלֹא-תִשָּׂא לַמָּקוֹם, לְמַעַן חֲמִשִּׁים הַצַּדִּיקִם אֲשֶׁר בְּקִרְבָּהּ.  חָלִלָה לְּךָ מֵעֲשֹׂת כַּדָּבָר הַזֶּה, לְהָמִית צַדִּיק עִם-רָשָׁע, וְהָיָה כַצַּדִּיק, כָּרָשָׁע; חָלִלָה לָּךְ–הֲשֹׁפֵט כָּל-הָאָרֶץ, לֹא יַעֲשֶׂה מִשְׁפָּט.  וַיֹּאמֶר יְהוָה, אִם-אֶמְצָא בִסְדֹם חֲמִשִּׁים צַדִּיקִם בְּתוֹךְ הָעִיר–וְנָשָׂאתִי לְכָל-הַמָּקוֹם, בַּעֲבוּרָם. וַיַּעַן אַבְרָהָם, וַיֹּאמַר:  הִנֵּה-נָא הוֹאַלְתִּי לְדַבֵּר אֶל-אֲדֹנָי, וְאָנֹכִי עָפָר וָאֵפֶר.  אוּלַי יַחְסְרוּן חֲמִשִּׁים הַצַּדִּיקִם, חֲמִשָּׁה–הֲתַשְׁחִית בַּחֲמִשָּׁה, אֶת-כָּל-הָעִיר; וַיֹּאמֶר, לֹא אַשְׁחִית, אִם-אֶמְצָא שָׁם, אַרְבָּעִים וַחֲמִשָּׁה.  וַיֹּסֶף עוֹד לְדַבֵּר אֵלָיו, וַיֹּאמַר, אוּלַי יִמָּצְאוּן שָׁם, אַרְבָּעִים; וַיֹּאמֶר לֹא אֶעֱשֶׂה, בַּעֲבוּר הָאַרְבָּעִים.  וַיֹּאמֶר אַל-נָא יִחַר לַאדֹנָי, וַאֲדַבֵּרָה–אוּלַי יִמָּצְאוּן שָׁם, שְׁלֹשִׁים; וַיֹּאמֶר לֹא אֶעֱשֶׂה, אִם-אֶמְצָא שָׁם שְׁלֹשִׁים.  וַיֹּאמֶר, הִנֵּה-נָא הוֹאַלְתִּי לְדַבֵּר אֶל-אֲדֹנָי–אוּלַי יִמָּצְאוּן שָׁם, עֶשְׂרִים; וַיֹּאמֶר לֹא אַשְׁחִית, בַּעֲבוּר הָעֶשְׂרִים.  וַיֹּאמֶר אַל-נָא יִחַר לַאדֹנָי, וַאֲדַבְּרָה אַךְ-הַפַּעַם–אוּלַי יִמָּצְאוּן שָׁם, עֲשָׂרָה; וַיֹּאמֶר לֹא אַשְׁחִית, בַּעֲבוּר הָעֲשָׂרָה.  וַיֵּלֶךְ יְהוָה–כַּאֲשֶׁר כִּלָּה, לְדַבֵּר אֶל-אַבְרָהָם; וְאַבְרָהָם, שָׁב לִמְקֹמוֹ.

בראשית.

כשחבר עיר בונה את העסק שלו כחלק ממעשה המרכבה, כתחנת רכבת של המרכבה בישראל, הוא גם בונה את ציריו, את הצוות שמניע את הפעולות במרכבה, הוא יודע לבנות כחלק מהחבירה גם צדיקים בסדום, אותם צדיקים שביום הדין מצילים את עסקיו וגם אותו כבעלים, מחורבן. הרבה מאוד פעמים כמו אבא ארך רגלים הם נוטים לאמץ יתומים או ילדים נטושים או ילדי פנימיות וילדי חוץ בקיבוצים, שהם למעשה חלילי הקסם שמקיימים את רוח כף הזכות ביום הדין בעסקיו לטובת עסקיו של המאמץ, כי בורא עולם הוא אבי היתומים.

הבעיה הכי גדולה היא שעשיר מאמץ ילד עני שאביו בחיים, הוא למעשה תופס את מקומו של אביו שלא מת. זאת געילת אב שביקש למעשה להציל את בנו או ביתו מעוני וממחסור, ילד לאב עני הוא יתום אך ההסללה לאימוץ בשדי תרומות של ילדי עניים למעשה גועלת את אבותיהם.

“אל נא תרע לתמימים, הם אינם יודעים מדוע ברק פוגע בעץ הנושא את פריו לתומו” שלמה בר.

איפה הצרה שלך, באיזשהו שלב וללא מילים מבין הצדיק את מיקומו והיעוד שיעד לו העשיר בעסקיו, וזה השלב שהוא מתחיל לדרוש ללא מילים.

אני טוענת שזה היום שהצדיק כבר לא צדיק, כי למרות שהדברים לא נאמרים בקול, ברור לי ולך שבורא עולם בוחן לב וכליות. והוא יודע לדעת שהצדיק מבין שהוא יכול להיות המשיח של הבוס שלו והוא יודע לדרוש..

ברור לי ולך שאדם שמוכן לקיים עצמו שמושיע של אדם שעושק את העם היהודי והגר התושב עימנו, הוא לא צדיק, הוא אולי לא חטא בהשגות שלך, אך המוכנות למסור את ניקיון כפיו וגם את זכויות יתמותו לאדם שעושק, זה החטא שלו.

זאת אחת הדרכים שעשירים שעושקים עמים בארץ ובעולם מקיימים בעסקיהם כדי לא לבוא בדין על מעשיהם, כשהם מביאים אליהם את הצדיקים ומקיימים את התלות של הצדיק במגרשים שלהם ובשי התרומות זה כמו לשבות את עם ישראל, ויסוצקי אמר שאפילו בורא עולם נקשר בחבל, הכוונה היא שהם מקיימים מצב מובנה מראש שהם מקיימים את הצדיקים אצלהם רק כדי לזכות בהקלה בדין.

אני טוענת שזיו ייתם עצמו.

לא קראתי את הארי פוטר אך שמעתי שיש הרבה ילדים שרוצים להיות יתומים כדי להיות הארי פוטר\ חליל קסם\ DEOS ACS MACKINAS\ קאיטוש הקסם.

מלכות אדום. מלכות אדום. מעשה המרכבה. מעשה המרכבה.

במשך החודש אערוך שוב לכתובה אחת את ארבעת הכתובות שמתארות את מעשה החרישה בישראל שאינו מעשה מרכבה , אך בנוי על אותו רעיון, גם אזכיר שמות של עסקים פרטיים וענפים תעשייתיים ומוסדות מדינה שפועלים בהם צירים של חורש הצירים בישראל  לעיתים הצירים מועברים לתחנה אחרת רק כדי לא לסכן את הציר בחשיפה, לכן לא רק שמות של צירים , גם תפקידים בכל תחנת רכבת.