שבירת הקסם- עשרים.

כתוב שבורא עולם אבי יתומים ודין אלמנות, ברור לכל שלא כתוב שבורא עולם אבי יתומים ודין אלמנים. היתמות שמביאה את היתמות במובן הזה היא יתמות מאב ולא מאם. שיתום מאם הוא לא יתום במובן של צדיק בסדום שטייקון פורש עליו חסות ומקווה שעסקיו לא יספגו מכה בשל חטאים כי יש את היתום שחוסה בצילו.

לגבי משכב זכר של הדו מינים  בתורה כתוב שני דברים-

אֶל-הָאִשָּׁה אָמַר, הַרְבָּה אַרְבֶּה עִצְּבוֹנֵךְ וְהֵרֹנֵךְ–בְּעֶצֶב, תֵּלְדִי בָנִים; וְאֶל-אִישֵׁךְ, תְּשׁוּקָתֵךְ, וְהוּא, יִמְשָׁל-בָּךְ.

וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה–תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם.

זכות המשילות ניתנה לאיש ולא לאשה.

כתוב-  מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה, לא כתוב כאשה.

שמחדירים לזכר מאחור, אז הוא הופך לאשה ובכך מאבד את זכות המשילות וזכות הבעלות ויש בעלים עליו.

כך שיש הרבה נבעלים שרצו להפוך לבעלים ומבינים שהם לא יכולים להיות בעלים גם לא על נשותיהם. וגם במובן של הבעלות על זכר שמקנה את תואר הבעלים במובן של אלוהים אחרים.

גם שאתה שוכב עם בעולת בעל,  אתה לא יכול להיות בעלים של הבעל, גם שהוא מקבל את המשכב הזה במובן הזה, אם לפני רצונך להפוך לבעלים עשו עליך משכבי אשה.

משמע, זכר שעשו בו משכבי אשה הוא לא הבעל של אשתו והבחור ששכב עם אשתו, לא חטא בחטא משכב עם בעולת בעל.

אגב, משכבים לצורך בעילה חייבים להיות במובן של חדירה לאבר נקבות, וחשוב להבין זאת, כי לא כל משכב הוא משכב במובן משכב של יחסי אישות.

הבעילה חייבת להיות משכב במובן של יחסי אישות עם תשלום לאב או לבעל של האשה, אם אתה משלם לאשה, זאת פריצה ולא בעילה.