תּוֹרָה.

החרב המתהפכת.

צופן דה ווינצ’י.

ספורות.

ספירת העומר

אני טוענת שהחלת הספירה החל ממחרת החג הראשון היא טעות, אני טוענת שצריך להחיל אחרי החג השני. החלת הספירה אחרי החג הראשון מייצרת את חג הביכורים בספירה של שישה שבועות ויום.

יעקב ועשיו.

tmuna.

אנוסי ישראל.

בְּשִׁבְעָה-עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ–בַּיּוֹם הַזֶּה, נִבְקְעוּ כָּל-מַעְיְנֹת תְּהוֹם רַבָּה, וַאֲרֻבֹּת הַשָּׁמַיִם, נִפְתָּחוּ. בראשית.

תורה מועדים

........ברור לי ששמעת אותי אומרת בלכתי בדרך קריאת שמע...............

שבירת הקסם:

פיקוח נפש”.

ספורות

אָנֹכִי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אֲשֶׁר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים: לֹא-יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים, עַל-פָּנָי.

09032009

.


שתיקת הפרים.

נשים טובות.

75

כִּי אֶלֶף שָׁנִים, בְּעֵינֶיךָ– כְּיוֹם אֶתְמוֹל,

תהלים.


תורה מועדים.

אחרי פרשת בראשית, אין מועדים בתורה שמצויינים לפי יום בשבוע שהיה המועד. אחרי פרשת בראשית, בתורה כתובים השנה החודש והיום בחודש כשהשנה המצויינת היא לפי מקרה שקרה. למשל: כמה שנים אחרי יציאת מצרים קרה הדבר, או כמה שנים מהולדת אדם\איש (לא אדם מאדם וחווה)  מהתורה קרה הדבר, אין ספירה של שנים לפי עת הבריאה.

מה שמחזק את דעתי שאין אדם שיודע את היום בשבוע ואת השנה לפי ספירת הבריאה.

עת.
15
16
עת

.

......

.

בסופו של יום אין דבר כזה זמן הכל הווה. הכל היה, הכל נהיה והכל יהיה ביחידת זמן עת שלא ניתן לאמוד אותה.

כתר מלכות....
גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד;  וְלִגְדֻלָּתוֹ, אֵין חֵקֶר.
דּוֹר לְדוֹר, יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ;  וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ. תהלים.

........

בצל שדי יתלונן.
תוכניות
כל יום הוא אתמול מחר והיום.
היום הוא המחר של אתמול והאתמול של מחר,

היום הוא היום.

ומשכך,

ברור לכולנו שהיום הוא גם שלשום, וגם מחרתיים..

74
דרגת הכלב,

כשאדם רוכש לעצמו השכלה שמשמעותה גאוניות הזאב בעת הציד הוא נהיה כבהמה, הגאוניות של הזאב לא נועדה לאדם. אותו הדבר ביחס לאדם דרגת כלב, אדם שיש לו בעלים ולעיתים גם מחליף בעלים לאחר נטישת הבעלים שלו, גם כשכלב בורח לבעלים חדשים, למרות הבריחה הוא עדיין כלב, כי בעלים חדשים אספו אותו. נחיתותו של אדם הכלב מקיימת את אדון אדם כבעל, אלוהים אחרים על אדם. הרבה פעמים הבעלות מתורגמת ע”י יצירת אדם הכלב כאדם שיש לו תשוקה מינית לאדוניו, וגם בדרך זו מתגמל אדון אדם את אדם הכלב שלו כשהוא מחזיר את המקל שהוא זרק לו. גם התשוקה לאדוניו מקיימת את משילות האדון עליו, כאותה תשוקה של אשה שנענשה לאחר חטא גן עדן- ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך.

גם כאן כמו עם אדם זאב, הנחיתות של הכלב לא נועדה לאדם.

BENNET.

.

וזה

........

עם הלוי תהלתך. טוֹב אֶרֶךְ אַפַּיִם, מִגִּבּוֹר; וּמֹשֵׁל בְּרוּחוֹ, מִלֹּכֵד עִיר. משלי. התמוטטות עצבים זה טוב ליהודים…  אַתֶּם עֵדַי נְאֻם-יְהוָה, וְעַבְדִּי אֲשֶׁר בָּחָרְתִּי: לְמַעַן תֵּדְעוּ וְתַאֲמִינוּ לִי וְתָבִינוּ, כִּי-אֲנִי הוּא–לְפָנַי לֹא-נוֹצַר אֵל, וְאַחֲרַי לֹא יִהְיֶה. ישעיהו.  עזרא ונחמיה. 
5
6
שרה ובת שבע סור מרע מוחמד רמבם
דובר ימים ישן חדש בית חדש

 
פרדסועידת דאבוס
35
39
היונה. פרדס. עוצבת הפלדה. לוציפר\בונים חופשיים. בורים. אהיה. דנינו. האשמה. צופן דה ווינצ’י.

וַיִּזְכֹּר אֱלֹהִים, אֶת-נֹחַ, וְאֵת כָּל-הַחַיָּה וְאֶת-כָּל-הַבְּהֵמָה, אֲשֶׁר אִתּוֹ בַּתֵּבָה; וַיַּעֲבֵר אֱלֹהִים רוּחַ עַל-הָאָרֶץ, וַיָּשֹׁכּוּ הַמָּיִם וַיִּסָּכְרוּ מַעְיְנֹת תְּהוֹם, וַאֲרֻבֹּת הַשָּׁמָיִם; וַיִּכָּלֵא הַגֶּשֶׁם, מִן-הַשָּׁמָיִם.  וַיָּשֻׁבוּ הַמַּיִם מֵעַל הָאָרֶץ, הָלוֹךְ וָשׁוֹב; וַיַּחְסְרוּ הַמַּיִם–מִקְצֵה, חֲמִשִּׁים וּמְאַת יוֹם. וַתָּנַח הַתֵּבָה בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁבִיעִי, בְּשִׁבְעָה-עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ, עַל, הָרֵי אֲרָרָט. וְהַמַּיִם, הָיוּ הָלוֹךְ וְחָסוֹר, עַד, הַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי; בָּעֲשִׂירִי בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ, נִרְאוּ רָאשֵׁי הֶהָרִים. וַיְהִי, מִקֵּץ אַרְבָּעִים יוֹם; וַיִּפְתַּח נֹחַ, אֶת-חַלּוֹן הַתֵּבָה אֲשֶׁר עָשָׂה. וַיְשַׁלַּח, אֶת-הָעֹרֵב; וַיֵּצֵא יָצוֹא וָשׁוֹב, עַד-יְבֹשֶׁת הַמַּיִם מֵעַל הָאָרֶץ. וַיְשַׁלַּח אֶת-הַיּוֹנָה, מֵאִתּוֹ–לִרְאוֹת הֲקַלּוּ הַמַּיִם, מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה. וְלֹא-מָצְאָה הַיּוֹנָה מָנוֹחַ לְכַף-רַגְלָהּ, וַתָּשָׁב אֵלָיו אֶל-הַתֵּבָה–כִּי-מַיִם, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ; וַיִּשְׁלַח יָדוֹ וַיִּקָּחֶהָ, וַיָּבֵא אֹתָהּ אֵלָיו אֶל-הַתֵּבָה.

וַיָּחֶל עוֹד, שִׁבְעַת יָמִים אֲחֵרִים; וַיֹּסֶף שַׁלַּח אֶת-הַיּוֹנָה, מִן-הַתֵּבָה.  וַתָּבֹא אֵלָיו הַיּוֹנָה לְעֵת עֶרֶב, וְהִנֵּה עֲלֵה-זַיִת טָרָף בְּפִיהָ; וַיֵּדַע נֹחַ, כִּי-קַלּוּ הַמַּיִם מֵעַל הָאָרֶץ. וַיִּיָּחֶל עוֹד, שִׁבְעַת יָמִים אֲחֵרִים; וַיְשַׁלַּח, אֶת-הַיּוֹנָה, וְלֹא-יָסְפָה שׁוּב-אֵלָיו, עוֹד.

וַיָּחֶל עוֹד,

וַיֹּסֶף שַׁלַּח אֶת-הַיּוֹנָה,

וַיִּיָּחֶל עוֹד,

וְלֹא-יָסְפָה שׁוּב-אֵלָיו, עוֹד.

וַיָּחֶל עוֹד, שִׁבְעַת יָמִים אֲחֵרִים; וַיֹּסֶף שַׁלַּח אֶת-הַיּוֹנָה, מִן-הַתֵּבָה.

קלמן כצנלסון

בשפה שמדברים בארץ סביר להניח שהיו אומרים- אחרי שבעה ימים שלח נח עוד פעם את היונה מהתבה..

יש הבדל כל כך מהותי בין שני ה”ניסוחים” כמו שאומרים.

הדרך שאומרים את המשפט בתורה יש בו כל הרבה משמעויות. המילה יחל היא גם מילה שיש בה תוכן, היא מתארת את שבעת הימים כימים שהיו שהחל בהם. ואילו בשפה המדוברת בישראל השבעה ימים מאוד סתמיים.. אחרי שבעה ימים.. מדידת זמן ללא ערך לזמן.

לכן אין ערך לתורה שאינה בשפה העברית.

נכון לעשות הבדלה בין שני הניסוחים, אך לא נכון הדבר לעשות השוואה בין שני הניסוחים.

(תור זה גם פר אתם יודעים.. תאו.. בובהלוס אתם יודעים.. אונקלוס אתם יודעים.. הוא היה ממלכות רומי. פילון האלכסנדרוני.. פיל פיל פילון.. סרג’נט פפר.. סמל פילפל אתם יודעים..יש הבדל בין צולע לבין צֹּלֵעָה אך בהחלט לא ניתן להשוות בינהם, זה לַעֲשׂוֹת עֵצָה וְלֹא מִנִּי,).

וְשָׁחַטְתָּ אֶת-הַפָּר, לִפְנֵי יְהוָה, פֶּתַח, אֹהֶל מוֹעֵד. שמות. ההבדל בין בגין מנחם, יצחק רבין ואנואר סאדאת לבין, בנימין נתניהו, שמעון פרסקי ומובראק. עשתי עשר. כלב של אדונים.  עבד אברהם. בסופו של יום. תאריך.

ספות
מגדל בבל/הסללה.
אני חושבת שגישתו המוטעת של קלמן כצנלסון נבעה מכך שהוא לא הבין את השפה העברית של התורה כי השפה המדוברת בישראל אינה השפה העברית.  כך שהקפדתו של גיל חובב לדבר שפה תקנית לא אומרת שהוא מדבר עברית כשהוא מדבר בחטא ועין. בדיוק כמו שהחטא ועין של איל גולן לא מייצרים מוסיקה מזרחית.
 וְאֶת-עֵשָׂו, שָׂנֵאתִי; וָאָשִׂים אֶת-הָרָיו שְׁמָמָה, וְאֶת-נַחֲלָתוֹ לְתַנּוֹת מִדְבָּר. zionist religin… ירושלים לא יכולה להיות אפס שתיים. קול אשה. לֹא-יְבַקֵּר הַכֹּהֵן לַשֵּׂעָר הַצָּהֹב, טָמֵא הוּא.
בורים
אל קפונה מ בצע

אחד.  גז חיש ונעופה לעניים. גז חיש ונעופה לעשירים.

                                         פיענוח צופן דה וינצ’י.  שישי השלוש עשרהשבע ספרי תורה.

                                    G זה. צהוב.

תמוז
מזל

בשורה התחתונה בנימין נתניהו הוא חיל של הון, באנגלית- Soldier of Fortune- ביחידה מובחרת אתם יודעים. 

i can hear the sound of the windmil going round- deep purple

וְאִתְפַּתַּחָא, עֵינֵי תַּרְוֵיהוֹן, וִידַעוּ, אֲרֵי עַרְטִלָּאִין אִנּוּן; וְחָטִיטוּ לְהוֹן טַרְפֵי תֵּינִין, וַעֲבַדוּ לְהוֹן זְרָזִין. בראשית לפי אונקלוסיפר.

יש מצב שהמילה מזל נובעת משפת הלדינו- מזלוסו.. רמז להמצאותו של לוסיפר בסביבה…אולי זאת הסיבה שקלמן כצנלסון העדיף ספרדים על מזרחים.. לוסיפר בספרדית- נושא האור.

כי אין הבדל מהותי בין זה:

רייזלה

לזה:

ספניש טריין..

.

תשועת עולמים

בחיים  יש שתי דרכים שאנשים בוחרים ללכת בהן :

יש אנשים שאומרים- אם אתה לא יכול לנצח אותם, תחבור אליהם.

ויש אנשים שאומרים- אם אתה לא יכול לנצח אותם, תחבור לאחד שיכול לנצח אותם.

שְׁמַע, יִשְׂרָאֵל: יְהוָה אֱלֹהֵינוּ, יְהוָה אֶחָד.- דברים.

יִשְׂרָאֵל נוֹשַׁע בַּיהוָה, תְּשׁוּעַת עוֹלָמִים:- ישעיהו.

אשכנזים הם לא מזרע אברהם ככתוב בתורתנו הקדושה. לפי הדרך בו נבנה המגרש בארץ ישראל ברור לכולנו שמדובר בזרע בוני מגדל בבל…  הדרך  שאתה מלמד תורה במוסדות המדינה היא אותה דרך שבגנותה נאמר בתהלים יִמּוֹטוּ, כָּל-מוֹסְדֵי אָרֶץ.

.

ההנחה הבסיסית שלי היא שהיום צריך להיות מחולק לפי ספורות של שבע. כל התורה שלנו מבוססת על מחזוריות של שבע ולא של 6.

לכן היום צריך להיות בן 17 שעות, שעה צריכה להיות בת 70 דקות ודקה צריכה להיות בת 70 שניות, ולהוסיף עוד עשירית שניה לשניה..

ככתוב בתורתנו הקדושה:

בִּינוּ-נָא זֹאת, שֹׁכְחֵי אֱלוֹהַּ: פֶּן-אֶטְרֹף, וְאֵין מַצִּיל.

עת.

תורה 1 תורה 2 תורה 3 תורה 4
.
.ימים חודשים שעות
.
אבותנו.
לב

ומה אני אומרת, אני אומרת שבזמן פסח צריך לקרוא פרשת בראשית, לחודש פסח צריך לקרוא חודש האביב ולא השם ניסן שהמציא האח שו ראש. שזה סוג של ניסיון להחיל זמן לפי ספירת אחשוראש, אנחנו היהודים והיהודיות לא נקבל את ספירת אחשוראש. והסינדרלה נינט היא לא נחמה לעובדי קבלן כח אדם בגת ואשקלון. ואתה יודע, אסתר ראדה נותבה לשיר סול שחור אמריקאי כמו שהמזרחים נותבו למהול יוונית ביצירתם כי אם לא לא היו משמיעים אותם ואתה יודע שזה סול אמריקאי ששורשיו הם אותה הסללה של השחורים ששרו pump the jim בניינטיז. הרבה שחורים יאמרו שזה לא סול שחור. הסול השחור של הניינטיז הוא תוצר של האייטיז שהביאו את בובי וג’י אר מדלאס, העשיר הרע והעשיר הטוב, סמי עופר וורטהיימר, שבשורה התחתונה שניהם עשקו את עמי העולם. 

עזרא ונחמיה

רוחות שמים

.


תורה 5
.
עת השלום

אני מוצאת שהיהדות יכולה לקבל את מוחמד כנביא, כשליח האל. מוחמד מקבל אותנו ואם הוא מקבל אותנו זה לא נכון לא לקבל אותם. מוחמד אמר לעם המוסלמי :

בקוראן כתוב:
“אם יש לך ספק כלשהו בדבר מה מן הקוראן שהורד אליך שאל את בני ישראל שקיבלו ולמדו את הספר לפניך.” (סורה 10 פסוק 94-קוראן)

וזאת הכרה כפולה ומכופלת, היא מכיר בראשוניות של עם ישראל, הוא מכיר בעם ישראל כרועה כמביא דבר יהוה, הוא מכיר בישראל כמולדתו של עם ישראל בכנותו את בני ישראל, בני ישראל.

הם גם קיבלו את הרמב”ם  כרועה וכרופא בארצם. הוא יעץ למלך מצרים. והרמב”ם אמר ואני מסכימה עם דעתו:
“אלו הישמעאלים אינם עובדי עבודה זרה כלל, וכבר נכרתה מפיהם ומלבם. והם מייחדים לאל יתעלה ייחוד כראוי…” (תשובות הרמב”ם, פריימן, הוצאת “מקיצי נרדמים”, התרצ”ד, סימן שסט).

המוסלמים מתקרבים ליהדות הרבה יותר ממך.

אני חושבת שהמוסלמים סובלים כמו העם היהודי ממנהיגים שאינם ראויים להנהיג. אני חשה כמו המוסלמים המצרים באותו צורך, לפוצץ את מאגרי הגז שבשליטת שרון יצחק תשובה, כמו שהם חשו בצורך לפוצץ את מאגרי הגז במצרים בשליטת מימן וסאלם – שותפות מצרית מערבית בשידוכו של פרס שמעון. כמו המוסלמים, אני לא מכירה בנפתלי בנט כיהודי. אני לא חושבת שבנט יהודי. אני חושבת שהוא לא ראוי להיות מנהיג בישראל כמו שמובראק לא היה ראוי להנהיג את העם המוסלמי במצרים.

שמע.

אני אשה אתם יודעים. יצרי הוא לא יצר מלחמה בשימוש בחומר. מאגרי הגז הם מאגרים שבורא עולם העניק לעם ישראל לאכול, להתפרנס מהם. זה לא יהיה נכון לכרות פרי עץ מאכל.  צריך להכרית את שרון יצחק תשובה מעם ישראל ומאוצרותיו.

כִּי-תָצוּר אֶל-עִיר יָמִים רַבִּים לְהִלָּחֵם עָלֶיהָ לְתָפְשָׂהּ, לֹא-תַשְׁחִית אֶת-עֵצָהּ לִנְדֹּחַ עָלָיו גַּרְזֶן–כִּי מִמֶּנּוּ תֹאכֵל, וְאֹתוֹ לֹא תִכְרֹת:  כִּי הָאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה, לָבֹא מִפָּנֶיךָ בַּמָּצוֹר. רַק עֵץ אֲשֶׁר-תֵּדַע, כִּי-לֹא-עֵץ מַאֲכָל הוּא–אֹתוֹ תַשְׁחִית, וְכָרָתָּ; וּבָנִיתָ מָצוֹר, עַל-הָעִיר אֲשֶׁר-הִוא עֹשָׂה עִמְּךָ מִלְחָמָה–עַד רִדְתָּהּ.

[wpvideo eWnvikOx]

בנט- העסקת עובדי קבלן.
תורה 6 תורה 7 תורה 8 תורה 9 תורה עשר.
בנט צרפת אפס
מלו תמונה טעותו של לייבוביץ' אמונה.....
תורה 12 תורה 11
.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

משכב זכר....

אפס.

הנחש.


.
תורה 13.תורה 14תורה 15תורה 16תורה 17
ואל אישך
גן עדן.



שישים ותשע.
.

הרבה אומרים על הישראלים היהודים שבאו מאתיופיא שהם אינם יהודים. כתוב אצלנו בתורה שלא לבשל גדי בחלב אימו, ואתם יודעים הרחיבו את המצווה ללא יבשל עוף עם חלב אימו של הגדי, הישראלים היהודים שבאו מגלות אתיופיא לא הרחיבו את המצווה ואני מוצאת שזה נכון, זה הגיוני.

קראתי בוויקיפדיא שהישראלים היהודים שהיו בגלות אתיופיא לא נהגו לשאת שם משפחה וזה נכון, כי גם בתורה אין שמות משפחה. כשהם באו לארץ אמרו להם שהם חייבים שם משפחה והרבנים שלהם חשבו והחליטו שאם חייבים אז הם יעשו שם משפחה כשם הסב וזה נכון, ככה נהוג לעשות בתורה.

וְהִנֵּה אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל בָּא, וַיַּקְרֵב אֶל-אֶחָיו אֶת-הַמִּדְיָנִית, לְעֵינֵי מֹשֶׁה, וּלְעֵינֵי כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל; וְהֵמָּה בֹכִים, פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד. וַיַּרְא, פִּינְחָס בֶּן-אֶלְעָזָר, בֶּן-אַהֲרֹן, הַכֹּהֵן; וַיָּקָם מִתּוֹךְ הָעֵדָה, וַיִּקַּח רֹמַח בְּיָדוֹ. וַיָּבֹא אַחַר אִישׁ-יִשְׂרָאֵל אֶל-הַקֻּבָּה, וַיִּדְקֹר אֶת-שְׁנֵיהֶם–אֵת אִישׁ יִשְׂרָאֵל, וְאֶת-הָאִשָּׁה אֶל-קֳבָתָהּ; וַתֵּעָצַר, הַמַּגֵּפָה, מֵעַל, בְּנֵי יִשְׂרָאֵל.

תורה 18 זלדה
.
.

.
הבחירה של היהודים הישראלים שבאו מאתיופיא הרבה יותר נכונה משל היהודים מהמזרח התיכון ומשל היהודים מארופה.

היהודים שבאו מאתיופיא יותר יהודים  ממך.

טל ומטר
.
תורה עשרים ואחת.
תורה עשריםתורה עשרים ושתים.
נקודה

Write a Comment