מלכות אֱדוֹם- סיום הגשת הטיעונים.

מלכות אדום

כוזרים...  ערב רב.

אבא שמעוןחלילאבא ארך רגליים.

פי מי

אבא אבןשטוןרייזלה.

התהליך:

1) ספורות.

מיספור אדם.

תעודת זהות.

ריכוז פרטיו האישיים של האדם:

שם, שם משפחה, שם הורים, דת , לאום, מקום מגורים.

שכל הפרטים יש מספר שנמצא תחת הכותרת- תעודת זהות. הכותרת תעודה לזהות נותנת את היכולת להשתמש במספר לצורך הסללה של רוח האדם וסיפור חייו וגורלו.

ציד האדם- 

מיספור הוא סוג של ציד. ברגע שהאדם מקבל ואומר בלשונו ששואלים מספר תעודת זהות והוא אומר מספר. זה אדם שצדו אותו. השימוש במילה תעודה לזהות (מה שנקרא עדות פיו) נותן את היכולת להשתמש במספר לצורך פעולות רוחניות.

2)

בניית מגרש משחקים.

מבנה חברתי:

כחלק מתכנון בניה מקורי של האדריכל, בתוך המגרש משבצות עוני שלעיתים סוג העסקה מאפשר קיום מצב על קבוצה גדולה של אנשים  שמאפשר פעולות כאלו או אחרות על אותה קבוצה.

וזאת ע”י קביעת שכר מינימום נמוך, אפשור העסקה באמצעות סוחר בבני אדם.

– קיום משבצות מובנות כאלו מאפשר הסללת קבוצה של אנשים שמלכות אדום אינה חפצה ביקרם.

– קיום משבצות כאלו מקיים בני אדם עניים, שנזקקים לחוב, לתרומה. וכמובן מקיימת הפער בין קבוצה לקבוצה, אותה פער שמקיים את היתרון,אותו יתרון שמקיים את השליטה על סיפור חיינו שמנתב לאותו פער ומאפשר תהליכים לשימור השליטה של מלכות אדם.

3) חילקו בגדי להם ועל לבושי יפילו גורל.

פסיכו

מחצית

מסטיק

קצרצרים 37

יצירת מעגלים בגדלים שונים בהם מוצבים אנשי חובר החברים\צירים.

סוגי צירים:

הוֹי, רָב אֶת-יֹצְרוֹ–חֶרֶשׂ, אֶת-חַרְשֵׂי אֲדָמָה; הֲיֹאמַר חֹמֶר לְיֹצְרוֹ מַה-תַּעֲשֶׂה, וּפָעָלְךָ אֵין-יָדַיִם לוֹ.הוֹי אֹמֵר לְאָב, מַה-תּוֹלִיד; וּלְאִשָּׁה, מַה-תְּחִילִין. כֹּה-אָמַר יְהוָה קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל, וְיֹצְרוֹ:  הָאֹתִיּוֹת שְׁאָלוּנִי, עַל-בָּנַי וְעַל-פֹּעַל יָדַי תְּצַוֻּנִי. אָנֹכִי עָשִׂיתִי אֶרֶץ, וְאָדָם עָלֶיהָ בָרָאתִי; אֲנִי, יָדַי נָטוּ שָׁמַיִם, וְכָל-צְבָאָם, צִוֵּיתִי. אָנֹכִי הַעִירֹתִהוּ בְצֶדֶק, וְכָל-דְּרָכָיו אֲיַשֵּׁר; הוּא-יִבְנֶה עִירִי, וְגָלוּתִי יְשַׁלֵּחַ–לֹא בִמְחִיר וְלֹא בְשֹׁחַד, אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת.  כֹּה אָמַר יְהוָה, יְגִיעַ מִצְרַיִם וּסְחַר-כּוּשׁ וּסְבָאִים אַנְשֵׁי מִדָּה, עָלַיִךְ יַעֲבֹרוּ וְלָךְ יִהְיוּ, אַחֲרַיִךְ יֵלֵכוּ בַּזִּקִּים יַעֲבֹרוּ; וְאֵלַיִךְ יִשְׁתַּחֲווּ אֵלַיִךְ יִתְפַּלָּלוּ, אַךְ בָּךְ אֵל וְאֵין עוֹד אֶפֶס אֱלֹהִים. אָכֵן, אַתָּה אֵל מִסְתַּתֵּר–אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, מוֹשִׁיעַ. בּוֹשׁוּ וְגַם-נִכְלְמוּ, כֻּלָּם:  יַחְדָּו הָלְכוּ בַכְּלִמָּה, חָרָשֵׁי צִירִים. יִשְׂרָאֵל נוֹשַׁע בַּיהוָה, תְּשׁוּעַת עוֹלָמִים:  לֹא-תֵבֹשׁוּ וְלֹא-תִכָּלְמוּ, עַד-עוֹלְמֵי עַד.

– שימוש באנשים עם שם שיש לו משמעות בתורה ובהתאם לסיפורו, מה ניתן להשיג באמצעותו ואיזה פעולות  ניתן לעשות באמצעות שימוש בשמו.

הון שלטון תקשורת

-שימוש באנשים שמוצאם העדתי הוא חלק מזהותם שנותן משמעות  לפעולה כזאת או אחרת ולעיתים עם שימוש בשפה שלהם שמכפילה ולעיתים משלשת את משמעות המילה הנאמרת. לעיתים מה שנאמר לך, זה לא מה שאתה חושב שנאמר לך.

– שימוש באנשים ששמם מתאר מקומות שקרה מקרה מהתורה שיש לו ערך אותו הם רוצים להשיג (גלבוע, גת).

– שימוש באנשים ששמם מתאר פעולות , אופי, תכונות, וכו’.

– מנהלים. בכל מעגל יש חורש צירים. הוא בונה את המעגל ומתפעל אותו בהתאם להוראות חורש הצירים בו הוא ציר. וכן הלאה. כי גם המנהל של המנהל הוא ציר במעגל חובר חברים בו מצוי ציר\חורש ברמה יותר גבוהה ממנו.

– לאחר יצירת מעגל הדמויות ניתן ליצור את הסיפור שהשחקנים של החובר מנתבים את הסיפור בהתאם למטרה כזאת או אחרת שמלכות אדום רוצה להשיג.

השחקנים, מה שנקרא צירים, נמצאים בכל מקום בכל מעגל,של בתי החרושת מכל הסוגים, לצורך הענין גם חנות, יכולה להיות בית חרושת וכמובן חורשות\מוסדות מדינה-פרלמנט, תקשורת, בנקים וכו’ שפועלים על כלל אזרחי המדינה. לעיתים גם מעגל חברים בחייו האישיים של אדם, איש או אישה הוא בית חרושת.

נובל דם

הצירים מופעלים ע”י חורשי הצירים.

כשכל המעגלים פועלים בסופו של יום לקיים ולשמר את שליטת מלכות אדום, ככזאת שקבוצת העליונים היא קבוצה קטנה של אנשים שעושקת את העמים ולא נענשת על כך. אותו עושר שמקיים את השליטה שמהותה שליטה על ההון= הטל המטר וניתובו בדרך כזאת שמשמרת את שליטתם.

נוקב

בכל המישורים:

4) רוחנים וחומריים.

שפה.

מוסיקה, שירה, תרבות, אומנות.

תורה:

מלכות אדום מתיחסת ברצינות לתורה הרבה יותר מהרבה אנשים בארץ. היא מודעת הייטב ליתרונות שהיא יכולה להשיג  ע”י יצירת מצב רוחני באמצעות החלת מגרש משחקים גדול שמקיים את התורה וסיפוריה תוך שהם שולטים על הסיפור בדרך כזאת שהסיפור פועל לטובתם שהם נמצאים בצד המרוויח של הסיפור כמו שאומרים…

רחובות, ערים.שמות עסקים.

לדוגמא, הערים גת ואשקלון מקיימות ערים עם יכולת לפעולות געילה, יכולת להקריב קורבן בן אדם, יכולת להחליש אדם, להעביד קבוצה גדולה של אנשים ואין להם בעיה להיות בצד הרע של הסיפור בערים אלו שדוד אמר לא להגיד ולא לבשר בהן פן תשמחנה בנות פלישתים וערלים, למלכות אדום אין בעיא להיות הערלים והפלישתים השמחים. על כל המשתמע מכך. הם רק לא רוצים שידעו על זה.

ועל כך דוד המלך אמר:

פלישתים אחזוני בגת.

ניתן לקרוא עוד כאן:

ערב רב.

מכתבים לחברי הפרלמנט ה- 20.

מיימון, בבילון,מונים.

5) זאת אומרת שאם יש למלכות אדום רצון להשבית אדם, להעביר גורל, רוח אדם לאדם משלה. מקבוצה לקבוצה משלה היא עושה זאת באמצעות מספר פעולות.

אשמה

מה שנקרא- סימטרי, קרמה.

סימטרי.

יצירת סימטרי בין האדם שמבקשים את נשמתו לבין האדם שמבקש נשמה שאינה שלו.

וזאת במיספר פעולות:

מספר תעודה זהה \דומה, סיפור חים דומה. לעיתים יהיה אדם שיספר את סיפור חייו בדרך שהוא מעתיק את סיפור חייך. שהוא יוצר מה שנקרא בשפתם – סואופ אופרה , אפרת סבון. מתלבש כמוך. לוקח\גונב ממך בגדים וכו’ שמות חברים דומה, מקום מגורים עם שמות של אנשים שמבקשים לצוד..שיהיו אנשים שיסללו אותך לשם. ככתוב- רשת הכינו לפעמי.

ריקון-

מספר פעולות ניתן לבצע לריקון לפני המרה.

ארוחה שהפעולות בה מתוכננות מראש, מתנה, חוב , תרומה.

במדבר עם ישראל נדרש להפקיד מחצית השקל לצורך כופר נפש.

משמע-  חוב יכול לשמש לריקון נשמה של אדם. השולט על החוב יכול לנתב את הנשמה של החיב לאנשים שהוא חפץ ביקרם.

6) שמדובר בפעולות על אוכלוסיה גדולה כשיש רצון לקבוצה של אנשים לשלוט, הם נוקטים בפעולות החלשה, כפי שלמדנו מדוד המלך שביקש מאיתנו לא להגיד ולבשר בגת ואשקלון ואמר אל טל ואל מטר ושדה תרומות עליכם. ששם רוקנו שאול ויהונתן.

פעולות מדויקות בערים גת ואשקלון כפי שכתבתי במכתבי לחברי הפרלמנט יכולות ליצר אוכלוסיית עבד, כמו מכונה שלא תתנגד להעבדתה, סוג של צמח. ותריע לאמא של נוחי דנקנר על פילנטרופיא (הם שמו את המיל יה בסוף)

העברת אשמה שלהם על אוכלוסיה שאינה אשמה.

הם יוצרים את סיפור החטא  ומשליכים אותו באמצעות סיפור דומה על קבוצה שהם אינם חפצים ביקרה.

אותו סיפור שהם סיפרו על תושבי קרית מלאכי שהם גזענים לעדה האתיופית שהם שידרו בערוץ 2 בדיוק באותו הזמן של מחאת העדה האתיופית הוא סוג של הטלת אשמה על קבוצה שיש מצב שהיא בחוב בבנקים של החוטאים, או שהחוטאים תורמים להם, שזה מצב שמקרבן את הקבוצה שנזקקת לתרומות.

תרומות מאוד מדויקות ושימוש בהן לצרכים מאוד מדויקים. זאת הסיבה שהם מבקשים שם. כדי שהזכות על התרומה תהיה כזאת שנותנת כח רוחני לתורם ויש לה יכולת לקרבן ולהחליש את הקבוצה הנתרמת.

כמו איצטדיון עופר שדברתי עליו. אותו שדרן מהערוץ\רדיו ציבורי, שבעת שידור המשחק אומר כמה וכמה פעמים על האווירה באיצטדיון סמי עופר, ההנאה באיצטדיון סמי עופר.. יותר מידי פעמים.

אני מניחה שעידן עופר חושש כי הוא מחזיק בכסף, רכוש שנצבר ע”י חיטאי אביו.

גם מלחמה היא לעיתים משבר מהונדס כדי לעשות- עַמְּךָ נְדָבֹת, בְּיוֹם חֵילֶךָ:  תהלים. מלחמה היא יום דין. שלאחר המלחמה יתראיין המתנדב בערוץ 2 שהביא אוכל לחילים שהצבא לא סיפק להם אוכל וינקוב בשמו של טייקון כזה או אחר שתרם לו והוא הביא אוכל לחילים.

כששלושה חילים נחטפים על ג’יפ המר וזאת עילה למלחמה ושלאחרי המלחמה דנקנר תרם למעלות או שדרות שאולמרט ראש הפרלמנט לא עזר להם, זה לעיתים המרה בין התורם לנתרם. אותה המרה שמכפרת על חטאי עשירים. (המילה המר מקיימת את שם הפועל- המרה).

חוצות

אני מציעה לקרוא גם כאן:

מסקנת הסרט התאגיד- התאגיד פסיכופט.

מלובביץ’.

שזה מעשה שריפת נשמה, מעשה מגדל בבל:

וַיֹּאמְרוּ אִישׁ אֶל-רֵעֵהוּ, הָבָה נִלְבְּנָה לְבֵנִים, וְנִשְׂרְפָה, לִשְׂרֵפָה; וַתְּהִי לָהֶם הַלְּבֵנָה, לְאָבֶן, וְהַחֵמָר, הָיָה לָהֶם לַחֹמֶר.  וַיֹּאמְרוּ הָבָה נִבְנֶה-לָּנוּ עִיר, וּמִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַשָּׁמַיִם, וְנַעֲשֶׂה-לָּנוּ, שֵׁם:  פֶּן-נָפוּץ, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ.

אחרי פעולה כזאת תתבצע טיסה- גז חיש ונעופה.

לאחר הטלת האשמה, האוון על אדם אחר תתבצע טיסה.

שת (שַׁתָּה) עֲו‍ֹנֹתֵינוּ לְנֶגְדֶּךָ;    עֲלֻמֵנוּ, לִמְאוֹר פָּנֶיךָ.
כִּי כָל-יָמֵינוּ, פָּנוּ בְעֶבְרָתֶךָ;    כִּלִּינוּ שָׁנֵינוּ כְמוֹ-הֶגֶה.
יְמֵי-שְׁנוֹתֵינוּ בָהֶם שִׁבְעִים שָׁנָה,    וְאִם בִּגְבוּרֹת שְׁמוֹנִים שָׁנָה–
וְרָהְבָּם,    עָמָל וָאָוֶן:
כִּי-גָז חִישׁ,    וַנָּעֻפָה.

לעיתים הטיסה היא גם פעולה מהירה כזאת או אחרת לעיתים עם אמירת המילים, אני חיב לטוס, אני עף , יללה נעוף וכו’, כמו נסיעה מיהרה בזמן מאוד מדויק בכביש.

וזאת כמאמר – ועבדון להון זרזין מאונקלוס, הפעולה היא אותה פעולה כמו של היהודים, אך מטרתה היא הפניית הרוח של היהודים לטובת אנשי מלכות אדום לשרות וחיזוק המולכים על מלכות אדום והאל של מלכות אדום.

הם בעניין של היילל בן שחר. המלאך שבגד ורצה לתפוס את מקומו של יהוה.

מידע:

להון שלטון תקשורת, יש מידע על כל אחת ואחד מאיתנו. אותו מידע וכלים להשתמש בהם לצורך סלילת אדם, קבוצת אנשים לצורך החלשתם וחיזוק האנשים שהם חפצים ביקרם.

יש עוד כמה כלים לשליטה ליצירת סואופ אופרה ככוונת מזמין התיקון, אני אמצא דרך לומר שזאת בדרך שלא תשמע הזויא כמו שאומרים. הציפורים המשונות. סואופ- ניקוי- ניקוי אדם מחטאיו באמצעות אדם שהוא הגדיר שווערצע חייעז.ווילדע חייעז. הבהמה הלבנה והבהמה השחורה כהגדרת כת מלכות edom.

סיכום פעולות:

הפעולות:

מיספור.

אופרת סבון. לאופרת סבון כאילומינתי קוד יש שתי משמעויות. יצירת סיפור בכל המעגלים שיוצר שם, ניקיון, כפרת עוונות כמעשה שריפה של אדם לטובת אדם שנחשב עליון ממנו, בכל הדרגות שזה סוג של המרת גורל (מי לעולה , מי לחטאה) בין אדם לאדם בין קבוצת אנשים לקבוצת אנשים.

גז חיש ונעופה. (עם משונה, ציפור משונה שמשנה אתם יודעים).

זה ברור לכולם מה אני אומרת.

אשראי

.

.

.

הערות.

מגרש המשחקים, הוא שמות הערים, הרחובות, העסקים. מה שנקרא תשתית.

מלכות אדום פועלת בישראל בכל המישורים. נציגיה נמצאים בכל מקום. בכל רשות, בכל מוסד במדינה, ובהרבה מאוד עסקים. כפי שאסביר בהמשך מלכות אדום מודעת הייטב לרוח ומקיימת פעולות רוחניות באמצעות שימוש בתורתנו וגם בתורות אחרות. אלו תורות הודיות ויווניות בעיקר. אותן תורות שפעלו על דוד המלך ועל שאול ויהונתן לצורך הגעילה, לצורך החלשה של בני אדם שהם מיעדים לעבדות לנחיתות כלכלית, אותה נחיתות שמקיימת את השליטה של אדום \בבילון, כפי שעשו בוני מגדל בבל. שם מוסבר הייטב על השימוש בשפה ככח רוחני, ככח מחזק ומחליש. שם בורא הרס את שפתם.

השפה היא חלק מבנית התשתית שמקיימת את היכולת להשתמש בשפה כהחים והמוות ביד הלשון.

ברור לכולם שאדם, איש, אישה המרוויח 5000 שקל יזדקקו לחוב. תרומה.

ברור לכולנו, שמגרש המקיים משבצות עוני כחלק מתכנון בניה מקורי של האדריכל מאפשר קניית בני אדם לצורך פעולת אוון כזאת או אחרת.

זה עוד משמעות לשכר האדם לא נהיה. מעבר להגבלת יכולתו של האדם להיות.

ברור לכולנו על היכולת לסלול אדם\רוח באמצעות אמצעי השליטה המצוים בידהם.

וזה גם נותן את היכולת לעשות את הפעולות הנ”ל.

אמר לי פעם מישהו, שלמרות שעומדים בחוקים- יש סתירה של המהות.

כתוב על כך בתורה- אאזרך ולא ידעתני.

אמונה..... טעותו של לייבוביץ'

מה שאני אומרת זה דבר כזה:

 באין ערך מיספרי לאותיות, לכל מה שתיצור באמצעות ספורות לא תהיה משמעות בערך מיספרי. משמע כל מה שתיצור יהיה שווה לאפס.

מספרים.

גן עדן.

אלוף שום

1) אין לך שפה, כי ברור לכולנו שהשפה המדוברת בארץ ישראל אינה השפה העברית. היא שפת בבל, ומשכך- אינה שפת עבר.

2) אין לך זמן. ברור לכולנו שאתה לא באמת יודע את היום המדויק, השנה המדויקת וזאת לפי ספירת הבריאה ומשכך  אין לך את הסימטרי עם מועדי הבריאה, אין לך את היכולת ליצור בדיבור כמעשה הבריאה. אתה לא יודע את הספירה הנוצרית  כי 2000 שנה.. לא היו להם כלים לספור במדוייק., ספירת ישוע, או ג’יסוס כפי שאתה קורא לו. זאת אומרת שזה מחזק את העובדה שבורא עולם נתן לך את הכח שאתה משתמש בו, אתה רק מדמיין לעצמך שזה בזכות יכולותייך הכישופיות, השיכליות, המדעיות וכו’.

3) אתה לא יכול לקיים מגרש edom  על כל המשתמע מכך בישראל ולהיות ריבונות ישראלית. ומשכך יש לכך משמעות עמוקה לאישור העמים את היותך כאן במקום כשולט על האנשים שהם אישרו להם את הארץ הזאת בגלל הבטחתו של יהוה. ואם בהמיר ארץ עסקיינן, יש לכך משמעות עמוקה לאישור העמים את היותך כאן  במקום האנשים שהיו כאן לפנייך. בשני המקרים אתה בדין גוזל לכן בדין חייב. בדין רשע.

לכן, בעת שלמרות שאתה עומד בחוקים הרוחניים ויש סתירה של המהות- כמעשה אאזרך ולא ידעתני, יש שבירת כלים.

לנוכח הנ”ל שבירת הכלים בארץ ישראל היא שונה במהותה משבירת הכלים הקודמת, כי כאן זה ארץ ישראל יש עוד חוקים שפועלים עליה שלא לקחת בחשבון שיכלו לעלות לדיון בבית המשפט שהפך אותך משופט\ת לנשפט\ת.

אין לך גם שמות לצורך הענין.

ואלה שמות.  מחצית השקל...  העלמה מיכל כהן.

כי אתה מבין, דוד עזריאלי, היה גוליאת.

גוליאת במסכת דוד

5) אין לך גם את היכולת ל”בצע” למען בצוע בצע את פעולת החוצות.

יחזקאל.

קצרצרים 37

נובל דם

והאור של שרון יצחק תשובה, זה החושך שלנו.

זיין קטן

זיין גי זונט

.

כי חרא זאת התשובה לחידה מי הוא שרון יצחק תשובה.

אם באלוהים האחרים הזוללים והסובאים עסקיינן..

עוגהחרב
פסיכו

עליהם אמר דוד המלך שלא זרו מתאוותם עוד אוכלם בפיהם.

אתם יודעים.. כת האוגריתית מסכה מוקדמת יותר של החזירים ושל הבלטי בליטא. ליטא ארעא..

רצח רבין.

[wpvideo 1FRCyRCF]

ביום שאתה תקלל את מי שיאנוס את הבת שלך- אתה תקלל את עצמך. 

בנים סכלים

להרוג מזיקים.

פשוט.

19

ארץ עוץ.

המילים הברורות תוקעות לך את היכולת להיכנס למגרש החדש, לא תוכל להשתמש בגלמים, בחלילי הקסם הספורים החדשים בשיטה שאתה רגיל להשתמש כדי להשיג\לשמר שליטה באמצעות מה שהשגת במגרש הזה מבלי להיות חשוף. החשיפה תשרוף כל צעד עתידי שלך עוד מלפני שתצעד אותו. אתה נכה. לא מהסוג שלימדת את עם ישראל, מהסוג שדיבר עליו דוד המלך- נכים נאספו עלי, סריסי פרעה, כמו בנימין נתניהו שלא יכול לדרוש למען עם ישראל.

1987- לא תסולח, לא תכופר. 

טלנובלה במעגלים גדולים יותר:

ספורות..

למה יהיה לאשמה תל מועצה

צבי זה שם של בהמה, טהורה, אך בהמה. השילוב בין אבן אדם בשם צבי שעל במותיו שרה בת ישראל מגת ואשקלון זה שילוב לא טוב, אתה ודאי יודע. כשתהיה לנו בעזרת יהוה קרן בישראל, שתהיה לנו כנסת ישראל, השר משבט לוי וודאי יתן הוראה חד משמעית ושאינה משתמעת לשתי פנים לשנות את שמות הערים הפלישתיות בישראל. אני מאמינה שיבואו הימים. זה מחזק את דעתי שתלמידי הישיבות ונציגהם בפרלמנט מאוננים אתם יודעים…

צבי זה שם של בהמה..

 חושך ואור.

זיין גי זונט40גיזונט

עונג בעמ

rausמכונת הזמן.

אני ממשיכה לכתוב בעניין, שיהיה יותר ברור. אתם מוזמנים לקרוא כאן. לפי סדר הבריאה מהשורשים למעלה.

כתובות.

כי אתם יודעים אצלנו כתוב: הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם, לַיהוָה; וְהָאָרֶץ, נָתַן לִבְנֵי-אָדָם. לֹא הַמֵּתִים, יְהַלְלוּ-יָהּ; וְלֹא, כָּל-יֹרְדֵי דוּמָה. וַאֲנַחְנוּ, נְבָרֵךְ יָהּ– מֵעַתָּה וְעַד-עוֹלָם: הַלְלוּ-יָהּ. תאוריית הקפיטל שאומרת שהטל והמטר יחלחל דרך קבוצת אנשים יוצרת עליונות של בני אדם שפועלים כאלוהים אחרים ברצונם לשלוט על הטל המטר ואתם יודעים כִּי יֵצֶר לֵב הָאָדָם רַע מִנְּעֻרָיו; אמר יהוה. לכן השיטה המוצעת- כלכלה שצומחת מהשורשים של העץ. משמע הגדלת שכר האדם שתגדיל את הצריכה וכך אנשים יקנו יותר, בתי החרושת שיהפכו למפעלים שימכרו יותר, ייצרו יותר, יעסיקו יותר בני אדם. ירוויחו יותר בכסף, לא באחוזים. כמאמר: וַהֲרִיקֹתִי לָכֶם בְּרָכָה, עַד-בְּלִי-דָי. לכן אני אומרת, סנו דיי לא טוב. צריך להסיר את המדבקה עם שם המותג לפני שימוש.

נקודה